They say that progress illuminates the darkness. But there will always, always be darkness.
IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

 

Deel | 
 

 Witchers: Information

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Admin
Admin


PROFILEAantal berichten : 36
Crowns : 0
Registratiedatum : 13-11-16
RPG SHEET

BerichtOnderwerp: Witchers: Information   zo nov 13, 2016 10:29 pm



Witchers

In de rpg kan je kiezen om je personage een witcher te maken. In dit topic kom je alles te weten wat je ook maar moet weten over een witcher.

Uitleg
Witchers beginnen op vroege leeftijd met hun training. Je mag zelf kiezen naar welke school ze gaan/zijn gegaan:
- School of the Wolf
- School of the Cat
- Schoo of the Bear
- School of the Griffin
- School of the Viper
- School of the Manticore
Enkel mannen worden witchers, vrouwen komen niet in aanmerking doordat ze de mutations die ze moeten ondergaan niet kunnen overleven. Wel worden er soms vrouwen getraind om witcher te worden; denk aan Ciri, maar ze zullen de mutatie proces nooit ondergaan.
De opleiding van de leerlingen is zwaar en wanneer de leraren denken dat de leerlingen klaar zijn voor de laatste trial, de Trial of the Grasses, kunnen de leerlingen deze gaan doen. Echter overleven maar drie van de tien leerlingen de trial, omdat deze zo pijnlijk en zwaar is.

Bijkomstigheden van de Trial of the Grasses
Als een leerling de Trial of de Grasses heeft doorstaan hebben ze ogen die eruit zien als die van een kat; de lange pupillen die zorgen dat een witcher extra goed kan zien. Ze krijgen extra krachten; bovennatuurlijk sterke zintuigen en magische krachten:
- Axii; De kracht om het brein van iemand tot zekere maten te controleren. Een witcher heeft ooit gezegd dat hij Axii gebruikte om zijn vijanden elkaar af te laten slachten, dus je kan er ver mee gaan.
- Igni; De kracht van vuur. In het begin wat zwak, kan steeds sterker worden.
- Aard; De kracht van luchtverplaatsing. Kan muren kapot breken en vijanden opzij slaan.
- Yrden; Magical trap. Kan gebruikt worden om bepaalde wezens te vangen en hierdoor zwakker te maken.
- Quen; Een schild die ervoor zorgt dat een Witcher voor een moment niet kapot te maken is.
Daarnaast zijn Witchers vrijwel compleet immuun tegen ziekten. Ze worden extra snel, sterk en hebben een extreem goede conditie. Ook hebben ze veel betere reflexen dan gewone mensen en ze verouderen veel minder snel. Er zijn witchers geweest die enkele eeuwen oud waren en nog steeds eruit zagen als 60.

Na de trials
Een witcher is er om de wereld veilig te houden van de monsters die erin wonen. Hun doel is om monsters te doden en mensen te helpen. Witchers blijven vaak loyaal aan hun school en keren ook vaak terug om te kijken hoe het er gaat. Andere witchers trekken de wereld in en beleven hun eerste jaren vooral met trainingen en het uitbreiden van een van de vijf krachten. Witchers zijn met Sorceressen de enigen die het vaak voor elkaar krijgen de meeste monsters te verslaan. Hierdoor zijn Witcher contracts ontstaan; zodat witchers kunnen weten waar en wat er aan de hand is. Elke witcher mag natuurlijk zelf kiezen of ze zich gaan interesseren in witcher contracts.

Extra
- Witchers zijn de enige creaturen die potions en decoctions kunnen gebruiken zonder te sterven aan een vergiftiging.
- Witchers dragen altijd een Witcher medallion van hun Witcher school. Witcher medallions gloeien als ze in de aanwezigheid van monsters zijn.
- Er wordt vaak verteld dat Witchers al hun emoties verliezen als ze volledig getraind zijn. Dit is echter niet waar; Witchers hebben dezelfde emoties als mensen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://prelude.forumactie.com
 
Witchers: Information
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prelude to War :: General :: Glossary :: Informations-
Ga naar: